Wednesday, December 18, 2013

TESTIMONI NORAZMAN 40kg Turun Berat Badan


Tenaga Luarbiasa
------------------

Alhamdulillah, petang cuaca baik...layan jogging sekejap dan buat senaman ringan...kalau dulu saya memang elergik kalau kena suruh berlari. Lutut la alasan utama saya, tapi memang sakit...nak buat camana, badan besar kaki kecik....

Sekarang amat berbeza dari segi tenaga, walaupun belum dapat berat badan yang ideal tapi saya dah boleh buat menda yang memang dulu amat mustahil nak buat. Badan rasa lebih ringan berbanding sebelum ni....hihi...memang ringan la, sebab dah lost lebih 40 kg.

Orang tanya camana saya buat, saya jawab "Guna produk Herbalife sungguh-sungguh, jangan kedekut sebab anda akan rasa sendiri perasaan tu."

Herbalife bukan seperti banyak produk yang saya lihat di pasaran yang promo macam-macam kelebihan tapi hanya pengguna yang dibayar untuk promosi. Herbalife tak bayar saya untuk promosi, tapi saya cerita manfaat yang saya dapat supaya ramai orang boleh guna. Bukan stakat untuk kurus sahaja tapi untuk performance atau prestasi. Duta bukan dari kalangan artis ternama tapi dari kalangan atlet atau ahli sukan bertaraf dunia yang memang perlukan prestasi dalam bidang mereka...

Anda dah shake hari ni...? Kalau belum dan cuba, meh terai ngan saya, saya ajar cara saya turun berat serta dapat energi dan prestasi....

 

Perkongsian:
Norazman Md Noh
Pengamal Nutrisi

2 comments: