Friday, August 16, 2013

KENAPA HERBALIFE???

Ramai yg tanya kenapa nak minum Herbalife??? Badankan dah kurus..
Sebenarnya.. saya paling tidak suka untuk mencuba produk kesihatan sbb takut tak menjadi, tipu & banyak lagi.

Tapi melihat abang & kakak saya cuba, Alhamdulillah telah nampak hasilnya. Kesihatan semakin baik & bonus berat badan menurun. Keberkesanan produk b'gantung pada kerajinan & disiplin kita untuk sihat. Kita juga perlu yakin dengan produk yg kita cuba. Bukannya cuba 1 minggu dah merungut.

Jadi, asyid melihat testimoni org lain je... saya ambil keputusan untuk mencuba sendiri. Sebab menarik saya untuk mencuba adalah supaya saya dapat meningkatkan lagi tahap kesihatan diri. Almaklumlah penyakit semakin melarat.. kalau dibiarkan saya bimbang menjadi lebih teruk. Kalau dah teruk, nak cuba apa2 produk pun dah tak guna..

Antara penyakit yg dihidapi:
1) Migrain
2) Gastrik
~ Masalah usus 
3) Sembelit
4) Kekurangan lemak dalaman
5) Masalah tulang akibat kemalangan
6) Lain2

Walau apa sahaja produk yang kita cuba.. sentiasalah yakin. InsyaAllah pasti akan dapat hasilnya.  Yang penting sentiasalah meminta dari-Nya. Semua yang berlaku atas izin-Nya. Tapi kita perlu memberi peluang pada diri untuk mencuba.

Nia antara produk yang saya cuba mengikut keperluan diri. Lain penyakit, lain cara pemakanannya.


Mak & ayah pun kami berikan.. supaya kesihatan mereka lebih baik. Jomlah kalau nak cuba. :)

No comments:

Post a Comment